niedziela, 17 kwietnia 2016

Niespodzianki #1

Zastanawiałam się nad jakąś zabawą... I wymyśliłam zabawę ,,niespodzianki". Nie wiem, czy była już ona na czyimś blogu, jak tak to ją usunę c:
O co w tej zabawie chodzi?
A więc, przygotuję 10 ,,paczek" z niespodziankami, 6 będzie pustych, a w pozostałych 4 będą właśnie niespodzianki. Trzeba będzie losować jakiś numer (od 1 do 10), a gdy wszystkie będą już zajęte, to pokażę wyniki c: Oczywiście, aby dostać niespodziankę trzeba będzie się skontaktować ze mną na nk i na Awatarii, lecz o tym napiszę, gdy już będą wyniki.Głosujecie w komentarzach.
Rozgrywka:
  1.  Niespodzianka, czy pustka?
  2.  Hmmm, co jest w środku?
  3.  Tu na pewno jest niespodzianka!
  4.  Kocham niespodzianki, ale czy trafi mi się prezent?
  5.  Hmmm, co jest w środku?
  6.  Kocham niespodzianki, ale czy trafi mi się prezent?
  7.  Niespodzianka, czy pustka?
  8.  Tu na pewno jest niespodzianka! 
  9.  Abrakadabra, czary mary! Niech w tej paczce będą chociaż okulary!
  10. Ta paczka na 10000% jest pusta! Nie polecam Ci jej otwierać!
I to chyba na tyle, myślę, że reguły są jasne i piszcie, czy tej serii nie ma na innym blogu, co prawda ja jej nigdzie nie widziałam, ale może jestem ślepa....
No to do zobaczenia!

/Księżniczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz