środa, 20 kwietnia 2016

Środowa aktualizacja #2

Cześć!
Nasi admini w dzisiejszej aktualizacji mnie zawiedli, ponieważ dodali ubrania, które niezbyt mi się podobają. Są one dla ,,zawodników", lecz kojarzą mi się z kosmitami.. :x
Pierwszy strój nie kojarzy mi się z kosmitami jak ten drugi. Kombinezon nawet mi się podoba, lecz ta maska niezbyt zachwyca. Ogólna cena tego kompletu to 145G + VIP, a daje on nam 363pkt image'u. Moim zdaniem to trochę mało.
Drugi komplet też nie jest zły. Wszystko oprócz hełmu z okularami (to jedna całość) jest za S. Nie jest to pokazane, ponieważ mam już wszystko wykupione. Hełm kosztuje oczywiście 50G, tak jak reszta nie wymaga on VIP'a. Ogólna cena to 3950S i 50G. Daje nam on tylko i wyłącznie 165pkt image'u.
Teraz zobaczmy na chłopięce stroje:
Chłopaki, nie obraźcie się ale... Wasze stroje moim zdaniem są brzydkie.. No przynajmniej ten drugi. W pierwszym wszystko jest ładne, lecz bez tej maski.
Pierwszy komplet, jak już mówiłam jest bardzo ładny. Przyczepiłam się do maski, ale oczywiście można jej nie nosić! Kosztuje on aż 220G. Przyda się VIP, np. do maski, reszty mi się nie chce sprawdzać xD. Daje nam on 551pkt image'u. Myślę, że nie jest to wcale mało.
Drugi komplet jest: brzydki, brzydki i jeszcze raz brzydki. Nikt nie będzie chciał się w nim pokazać na ulicy, no myślę, że nikt, ponieważ jest bardzo nietypowy. Przyda się np. do zrobienia zdjęcia, lecz tak.... Kosztuje on 2500S i 75G, o ile się nie mylę, nie potrzebny jest status VIP. Gdyby ktoś pytał, za S jest cały kombinezon, razem z butami i rękawiczkami, oraz plecakiem i gwiazdkami (chociaż nie wiem, czy to plecak). Daje nam on 213pkt image'u, myślę, że to troszkę sporo jak na 75G i 2500S. 

I myślę, że to już na tyle c: Piszcie w komentarzu, który strój najbardziej się Wam podoba?
/Księżniczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz