środa, 20 kwietnia 2016

Nietypowy post - moja rodzinka

Witam Was w tym nietypowym poście, ponieważ chciałabym w nim poruszyć temat mojej kochanej rodzinki na Awatarii. 
Może najpierw opisy.
Ciocia Emilia.
To moja najukochańsza ciocia na świecie. Nie wiem co by się stało, gdybyśmy się pokłóciły, lub gdyby któraś się usunęła ze znajomych (a właściwie przyjaciół). Nie wyobrażam sobie bez niej życia. Ogólnie dwie mamy prawie wszystko do siebie strasznie podobne. Wiek, urodziny (troszkę podobne, nie identyczne), zainteresowania itd. Mamy siebie na nk :D
Ciocia Laura.
Jest jako druga z najukochańszych. Poznałyśmy się zupełnie przez przypadek, po prostu zapytała się mnie, czy szukam cioci. Odpowiedziałam, że tak. Również mamy się na nk. Tak samo nie wyobrażam sobie bez niej życia, bardzo się martwię, ponieważ w grze ostatnio była 16.04. 
Ciocia Dominika Mis.
Jako trzecia z najukochańszych znajduje się ciocia Dominika. Kiedyś była moją mamą, ale przez porządki przez przypadek ją usunęłam. Bardzo było mi przykro, ponieważ ją kochałam, a teraz wciąż kocham pod postacią cioci <33
Ciocia Pojebana.
 I czas na czwartą ciocię. Również ją kocham, lecz mniej. Jest mi obojętna, ponieważ gdy ja jestem w grze, to nie przychodzi do mnie się przywitać i zachowuje się trochę, jakby mnie nie znała. Ale ogólnie też jest wspaniałą ciocią c;
Mama Amelia.
Przez przypadki i porządki została usunięta aż 2 razy. Strasznie mocno ją kocham, ale... emm no... ciocię Emilię bardziej :x Przeżyłyśmy ze sobą kilka wspaniałych chwil. Pocieszała mnie, gdy byłam smutna. Po prostu najlepsza mama!

A teraz czas na podium
Pierwsze miejsce zajmuje.... Ciocia Emilia!
Drugie miejsce zajmuje.... Mama Amelia!
Trzecie miejsce zajmuje.... Ciocia Laura!
Czwarte miejsce zajmuje.... Ciocia Dominika!
Piąte miejsce zajmuje.... Ciocia Pojebana!

Oczywiście pamiętajcie, że wszystkie jesteście dla mnie najważniejsze i tylko Was koffam <3

/Księżniczka
PS Jeśli któraś z tej 5 najlepszych to czyta, to się cieszę <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz