wtorek, 19 kwietnia 2016

Ocenianie blogów #1

Od razu mówię, że ta seria jest na wielu blogach, więc ja też ją postanowiłam zrobić.
Oczywiście wiecie o co w tej serii chodzi. Ja losuję jakiś blog, a potem go oceniam. Nie chcę przedłużać, więc zaczynamy!
Na pierwszy ogień pójdzie bardzo lubiany przeze mnie blog, Zwariowana Awataria.
Na pewno większość ludzi już go zna, a jeśli nie, to zapraszam na niego!
http://zwariowanaawataria.blogspot.com/
Zdjęcie wykonane przez: ZA 
Posty:
Posty wykonywane są codziennie. Są one bardzo ciekawe, dokładnie i starannie napisane. Nie dostrzegłam jeszcze żadnych błędów ortograficznych, ani interpunkcyjnych. Ale mam pewne zastrzeżenia. 9/10
Playlista:
I tutaj mogę się bardzo przyczepić i odjąć dużo punktów. Za to, że nadal macie ustawione świąteczne piosenki, takie jak ,,All Time Low - Merry Christmas, Kiss My Ass". Ale nie wszystkie, ponieważ nie które są na wszystkie okazje. 4/10
Pomysły:
Dziewczyny mają bardzo dobre pomysły. Jak wcześniej wspomniałam - piszą bardzo ciekawe posty i nie plagiatują ich od innych blogów. 10/10
Wykonanie prac graficznych:
One są przepiękne! Urzekł mnie wiosenny nagłówek. Reszta nagłówków również jest wspaniała, bardzo chętnie się patrzy na Waszego bloga, wygląd zachęca do czytania. Pewnie wiecie, jaka będzie ocena. 10/10
Ogólna ocena: 
 Bardzo dobra! Zabrakło tylko 7 punktów do równej 40. Jak zmienicie playlistę wszystko będzie ok. 33/40

I to na tyle C: . W następnym poście będzie kolejna ocenka c;
/Księżniczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz